söndag 20 mars 2011

Aj aj...!

Mina fingertoppar ömmar... Inte konstigt alls med tanke på att jag sticker minst 7 gånger om dagen i dem... Inte alls skönt faktiskt... :-( Men det är en del av mitt nya liv som jag får vänja mig vid... Bläää!

Tycker i alla fall att kosten fungerar bra. Har förlikat mig med att grönsaker och långsamma kolhydrater är bra och inte alls så tokigt rent smakmässigt. Istället för dåliga saker som godis eller läsk så är min drog just nu... Avocado!  Där är jag lite impad av mig själv faktiskt! ;-D

Börjar bli dags att få ordning på dagen... Säger jag igen... Klockan är halv fyra och vi har inte gjort något vettigt alls idag... Hmmm...

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Tack Mona! Känner mig inte så stark... Det är mer ett tvång. Intalar mig det mesta tror jag... Att det är fantastiskt med grönsaker och så... ;) Men jag är så glad för allt stöd jag får! Kram

    SvaraRadera