tisdag 13 november 2012

Utan anledning

Hej!

Idag bloggar jag liksom utan anledning. :-) Läget är väl ganska oförändrat sen sist jag skrev.

Varit ledig idag. Hade massa planer här hemma men har inte gjort ett skvatt... Mer än att rasta Gaston och ligga på soffan medan Karla var i skolan. Hamnade här igen med en kopp kaffe och Karla som kollar in Barbie-film. Lite dåligt samvete att jag inte tränat, städat garderoben eller nåt annat som stod på min lista... Men man måste väl ändå få ta det lite lugnt nån gång också!?

Ikväll ska jag till jobbet en stund på frivillig basis. De som vill (läs alla) ska träffas där och käka gott och dricka vin samtidigt som vi ska pyssla, låta inspirationen flöda och få igång fantasin inför Advent och Jul då man måste vara kreativt på topp. Floristens tid är nära... Och återigen står jag här och våndas inför den tiden. Stress och övertid... Pust... Jaja, jag ska inte jaga upp mig i förväg.

Tänkte lägga in ett bildflöde av min vardag och familj. Det får avsluta detta lilla inlägg för idag!













































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar