tisdag 28 augusti 2012

Ledig dag

Så skönt att ha en ledig dag alldeles för mig själv!
Har känt mig lite deppig senaste dagarna och jag vet inte varför... Kanske allt snurr med hälsan?
Fick förresten ett brev från sjukhuset idag där min Diabetesläkare skrivit att han skickat en remiss till hudläkare på sjukhuset. Kan ju vara intressant och se om de kommer fram till samma sak som vårdcentralen...?

Jag tog en liten sovmorgon och har städat ordentligt här hemma. Det känns skönt! Nu har jag inget viktigt för mig på em och det känns också rätt ok. :-)

Häromdagen tog jag lite bilder med mobilen på Karla och mig. Min mamma har önskar bilder på barn och barnbarn så jag försökte kämpa fram några bilder som kan duga... Inte helt lätt... Innan dessa resultat hade Karla räckt ut tungan, gjort grimaser, stirrat, visat rumpan mm mm framför kameran. Pust! Så här blev de bästa.

Denna bilden får mamma som förstoring. Karla ser så stor ut!


  
 

Hoppas ni alla får en lika avslappnad dag som jag! 
Vi höres snart igen! 




1 kommentar:

  1. http://queenofkammebornia.se
    Tips på blogg. Gillar du säkert om du liksom jag fastnade för Marina Abramovic;-) Jag kan inte sluta läsa...

    SvaraRadera