söndag 12 augusti 2012

Aldrig frisk...

...känns det som.

Nu är jag kanonförkyld. En liten present från Karla som också snorat och hostat ett tag. Tack så mycket, tack! :-/

Skulle nog behöva ta en tripp snart till farbror doktorn igen.
I veckan gick jag in på apoteket och frågade efter ett handledsskydd.
Expediten sa: -Ja det har vi men du ska till doktorn med din hand!
Hoppsan...
Är fortfarande jätteknölig i handleden och stundvis svullen. När jag jobbar och lyfter tungt så får jag även värk i fingrarna och upp i armbågen. Hmm...

Fattar inte vad detta är? Är det förslitning? Inflammation? Ett skönt arv från mammas sida med reumatisk värk?
Jag bryr mig inte vilket, bara jag får veta vad det är. Men som allt annat med min kropp så är det väl ingen som vet...

Bara lilla jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar