söndag 9 september 2012

Se det positiva

Jag kanske kan hitta på en bra historia?
Kanske har jag blivit biten av en haj? Eller gjort en ny sorts operation som föryngrar cellerna? Eller trillat från balkongen och överlevt med bara några sår på benet? Eller... eller... Äh! Jag har gjort en biopsi och då ser man ut såhär.


Lite snygga plåster pigga upp ju! :-)
Tankarna går hela tiden runt. Men det är ju helt värdelöst att spekulera. Jag har ju ingen aning och det har jag inte förrän om 4 veckor.

Nu blir det att röja lägenheten. Man blir onekligen sugen på att göra vissa skönhetsförändringar i hemmet nu när det känns i luften att hösten kommit. Och är man dessutom florist i en stor butik som får in hur mycket höstnyheter som helst så kliar det i fingrarna! :-) Måste mysa till det lite!

Jag återkommer, om inte förr så när jag fått mina provsvar.

Skön söndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar