onsdag 2 januari 2013

Tillbaka igen!

Hej hej!

Det var ett tag sen sist!

Anledningen till mitt blogguppehåll är helt enkelt att jag har haft fullt upp. Jobbat som en galning nu vid jul och nyår. Hälsan har varit lite si och så som vanligt. Inget nytt på fronten. Som alltid har mitt socker legat tokigt... Stress gör ju att det är svårt att ha kontroll på sina värden och eftersom det inte var bra innan så...
Men vi har kunnat njuta av några dagars ledighet tillsammans som familj i alla fall och det gör gott för själen!

Jag har fått tider inbokade både hos min diabetessköterska, för en ny kontinuerlig mätning, och på hudkliniken för mina ben. Jag har bestämt att jag ska få ordning på min hälsa nu!!! Nu ger jag mig inte!

Eftersom klockan är läggdags för längesen så nöjer jag mig med detta lilla inlägg idag och lovar att återkomma igen inom kort!

Go´natt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar