söndag 6 januari 2013

Spridda ämnen

Sköna söndag!
Det kan man säga när man är ledig och vet att man inte ska jobba förrän på onsdag! :-D Gött! Det mesta av dagen har gått åt till att städa ordentligt. Känns fantastiskt när det är klart!

Häromdagen fick jag ett vadderat kuvert på posten. Jag har skickat efter ett armband som jag ska bära som en säkerhet. Det kan ju faktiskt vara nåt som räddar mitt liv om det skulle uppstå en situation då jag inte kan tala för mig själv.


Det är gjort av stål och ganska diskret ändå. Jag gillar det till skillnad mot många andra diabetessmycken. Känner mig nöjd!

----------------

Att vara florist med vissa allergier är inte alltid så smidigt... Denna tiden på året är det väldigt mycket dofter och framförallt växtsafter som inte är att leka med... Eller vad sägs som denna snygga bilden? Jag skulle ju bara snitta lite Hyacinter... Hmm...


----------------

Imorgon har jag tagit extra ledigt från jobbet. Karla börjar nästa termin på tisdag och imorgon hade hon blivit ensam på fritids. Ett tillfälle för oss att bara ha det mysigt! Min lilla skitunge som jag älskar så mycket!!!


Vi hörs igen! Ska ju på en del besök i sjukvården framöver så jag kommer uppdatera hur det har gått...
Hepp!


1 kommentar:

  1. Har en tonåring med diabetes och jag undrar om det går att beställa ditt fina armband?
    Med vänlig hälsning
    Susanne Lundin

    SvaraRadera